Q/A
Publicerat den

Fick några frågor ang. collaget jag la upp igår ikväll, vart kläderna var ifrån osv. Eftersom jag gjorde collaget på Polyvore så ska de egentligen gå att länka bilden från min polyvore och sen ska ni kunna klicka på bilden och se vart kläderna är ifrån. Men eftersom jag inte är så teknisk så förstår jag verkligen inte hur man länkar polyvore med sin blogg. I alla fall så är tröjan i mitten och tröjan till vänster från Zadig & Voltaire, de rosa linnet hittar du hos Monsoon, byxorna i mitten kommer från Issue och de andra två paren är från True Religion. Den fina väskan är från Campomaggi, brillorna från Ray Ban, bältet från Liebeskind och klockan från MK. Skorna är från Gienchi, Primeboots och Converse. 
 
Tycker verkligen att det är en perfekt sommar/vår outfit som funkar både på fest och till vardags. Tänkte införskaffa mig glitterbyxorna, rååå nice är dom!! 
  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?