wednesday
Publicerat den

 
Onsdag, halva veckan har gått vilket innebär, hälften kvar. Idag har vi haft två nationella prov i engelska, läs- och hörförståelse. Det första var mycket lättare än det andra men jag vet inte direkt om jag kan säga att det gick bra på något ut av dom eftersom båda var ganska svåra. Förövrigt var det en ganska seg dag även fast vi slutade en timma tidigare än i vanliga fall så att i skulle slippa ha en lång håltimma på två timmar typ. Men det behövdes verkligen för jag mådde verkligen inte bra i slutet av skoldagen och när jag skulle gå hem. Jag hade jättejättejätte ont i magen och i huvudet och frös som en liten apa typ, haha. Så direkt när jag kom hem satte jag på mig deg kläder och kröp ner i sängen. Nu mår jag lite bättre men känner mig inte helt kry, hoppas det går över till imorgon! Har precis skrivit klart ett arbete så nu är det bara typ fyra kvar, haha nej men vi har verkligen såå sjukt mycket läxor och prov just nu så jag tror jag kolappsar vilken minut som helst typ. Men det är inte mer än 49 dagar och 28 skoldagar kvar nu så det är bara till att hålla ut de sista! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?