Stanna eller byta?
Publicerat den

Har funderat ett tag framåt tillbaka om jag ska fortsätta blogga här på blogg.se eller byta till Nattstad. Anledningen till varför jag funderar över bytet är för att blogg.se krånglar så mycket och för att det är lättare att få fler läsare på nattstad eftersom det finns en topplista som är lätt att gå in och kolla på om man vill läsa andra bloggar. Ska sova på saken och vill gärna ha lite förslag av er på vad jag ska göra, byta eller stanna? Kan även förmedla er om att jag efter den 12 juni kommer att börja blogga på som aldrig förr för då är det sommarlov och en massa roliga grejer händer! Så fram tills dess kommer jag vara väldigt oaktiv på bloggen även fasst jag har ett bloggsug just nu. 



Sara

Baby..
1. Det e ba äckliga pedofiler på nattstad, det kryllar om kåta gubbar!
2. Då kan jag ju inte fixa din bloggdesign :(:(:(:(

Du borde inte byta elskling, det finns ingen bra andledning serruu ;) <3<3
/Sariiis



URL: http://fourrider.blogg.se


Hilda

Är du och Hulda systrar?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?