Brunch
Publicerat den

 
Hallå på er!
Jag vaknade vid halv ett idag. Konstigt eftersom att jag hade ställt klockan på tio men jag måste stängt av den i sömnen för det är inget jag kommer ihåg. Jaja, men nu är jag vaken och pigg vilket är bra. Jag har precis fixat bästa brunchen till mig själv eftersom att jag sov bort frukosten. Jag sitter och smaskar på den just nu, gud va gott det är, och det är ju så sjukt enkelt fixat också. Ja, som ni ser på bilderna så var jag ute i trädgården förut och försökte hitta lite mogna och färska bär men det gick ju sådär jag fick ihop sex björnbär, ett smultron, ett hallon och ett gigantiskt amrikanskt blåbär. Nu tänkter ni säkert... "men hallå? Hon har jiu fem stycken jordgubbar där också, är hon helt dum eller?" men nej... Dom har jag tyvärr inte plockat själv utan dom hittade jag i kylskåpet, det är nog köpta på ica skulle jag tro. Har ni hittat många bär iår?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?