Dagens planer
Publicerat den

Chiao amigos!
Idag är det en riktigt seg dag, det regnar inte men det är inte sol heller. Jag vakande runt ett och nu sitter jag och kollar på film. Jag vet inte riktigt vad som blir av den här dagen men den får bli som den blir. Det ända jag vet än så länge är att det är kräftskiva ikväll och jag ska antagligen dit, hoppas att det är några roliga vänner som kommer. Men jag får se hur det blir!
Jag har verkligen ingen blogg inspiration just nu men det kan väl bero på vädret och det är inte lika roligt att fota så då blir det inga roliga inlägg för då måste jag ta bilder med mobilen och det suger. Aja, ska försöka ta lite bilder ikväll men det får som sagt bli med min mobil kamera för jag orkar verkligen inte släpa på min system. Jag ska också försöka ta dagens outfit om jag hinner! Puss







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?