Friday som i fri
Publicerat den

 
 
Tänkte på en sak när jag skulle skriva överskriften, det stämmer ju faktiskt. Man är ju fri på fredagar, i alla fall från jobb och skola. hm.. Men guuud va skönt med fredag, och denna dag har varit väldigt bra, kort och gott! Vi hade triathlon i skolan så vid halv elva gick start skottet som började med 8 km cykling sen 3 km springning och sist 200m simning. Jag är ganska nöjd med mitt resultat eftersom att det är första gången jag kommer runt utan några som helst problem, har alltid varit något fel på cykeln eller att jag inte kunnat springa eller sådär.Så nu sitter jag här nyduschad och fräcsh med ett leende på läpparna och käkar chips och kollar på Glee. Hoppas ni får en fin eftermiddag så hörs vi senare!
 
Lots of love ♥
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?