God natt
Publicerat den

Hello guys!
Har precis kommit hem från en sjuk kväll med mina nära och kanske lite kära... Haha nej men det har varit både mysigt men ändå helt galet. Nu ska jag nog ta och smörja in mig med lite body lotion och sen ska jag bara ta vara på det sista av kvällen och sätta på en film eller bara sova så att jag är pigg till imorgon. Imorgon är det även "den officiella kräftskive dagen" i vårar lilla samhälle så då ska det äta skaldjur i mängder även om jag inte är sådär hyper förtjust i skaldjur men thats life. Haha, va dramatisk jag blev nu kände jag, aja det var i alla fall inte meningen för jag är egentligen helt sjukt glad av någon anledning. Men du, jag hör av mig mer imorgon så får vi se vad son dyker upp då! See ya!




Anonym

Vad har du gjort då kan du inte berätta?!? Hade varit roligt arvet lite ;)))



URL:


Anonym

Att veta lite*



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?