Sick
Publicerat den

Hallå där guys!
Jag liggger helt död i min säng just nu och kollar på Glee och väntar på bättre tider. Mår riktigt kasst idag, ååh jag hinner verkligen inte vara sjuk nu! Jag vill ju verkligen vara med i skolan så att jag inte missar en massa viktiga grejer. Men inget att göra åt saken, jag ligger som sagt i min säng och kollar på glee och har precis ätit thai mat, mums! Hoppas att ni haft en bättre dag än mig? Jag vaknade vid halv två och sen tog jag mig en promenad på 20 minuter för att få lite frisk luft sen gick jag hem och kände mig kräkfärdig och nu ligger jag här i min ensamhet. Jag har inga speciella planer för kvällen heller, det blir väl så att jag stannar i sängen och mamma och pappa får pyssla om mig. Men jag blir så himla rastlös av att bara ligga i sängen vilket är jätte jobbigt för jag vet ju att det är det ända som hjälper mot hals ont. Uschhhh, jag uppdaterar mer senare när jag sätt klart hela säsongen av glee 2, hehe
 
Jag ger er en underbar som jag tog när vi var i usa senast, bara 24 dagar kavar tills i åker!bild
 
 



Sofia

Vart ska du och när åker du? Jätte fin blogg btw! :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?