Time to bed
Publicerat den

Med detta inlägg säger jag godnatt, nu ska jag sova så att jag kommer upp imorgon. Det känns som att jag inte har sovit en riktigt härlig natt på hela sommaren, kanske för att jag inte är hemma? Ska bli väldigt skönt att komma hem på söndag, det är lixom första gången jag är borta från huset så jag har typ glömt av hur det är att bo där, ganska sjukt egentligen... Kommer inte ihåg att jag kände så förra sommaren när vi bodde i USA men det kanske var så då med bara det att jag inte kommer ihåg det. När jag kommer hem ska jag verkligen uppskatta att vara hemma och allt sånt, det roliga i det hela i denna meningslösa mening är att jag vet att det aldrig kommer att hända men jag skriver det ändå för att det låter så bra och förnuftigt, typ som att jag skulle börja med att städa hela huset för att det är så skönt att komma hem, skulle inte tro det. Aja, hoppas att ni sover gott i alla fall!!
 
Kram Belbi



moa

shit vilka coola bilder du lägger upp, dom är as häftigt redigerade och allt ju!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?