Wednesday
Publicerat den

Här drar jag till med ett litet gott hej såhär på kvälls kvirren!
Hade egentligen inget att komma med denna gången faktiskt.. tråkigt nog...  Men jag kan ju berätta att jag haft en underbar kväll med la familla på resturang Skottarn, det var riktigt mysigt! Efterrätten som bestod av vaniljglass och en massa frukt var bland det godaste jag ätit utan tvekan! Tänk er ett fint fat med två stora kulor himmelsk vaniljglass och till det jordgubbar, banan och kiwi, helt fantastiskt! ochochoch + att man fick vispgrädde också, viktigt..! Herre gud nu låter jag helt extasisk men jag måste faktiskt erkänna att den var helt fantastisk!! Helt klart kvällens höjdpungt!
 
Härom dagen var jag ju inne i Göteborg som jag berättade... tror jag? i alla fall fick jag med mig tre härliga saker hem. Bland annat den härligaste AV tröjan jag sett, AV för er som inte förstår är American Vintage. Sen fick jag även med mig ett par urhärliga shorts från nolita som jag från och med köp dag bor i. Och sist men inte minst och billigast (hehe) fick jag med mig ett nitat skärp från Raglady, aningen förstort men går att göra mindre om jag vill...
Jag ska verkligen försöka få några bra bilder på grejerna så att ni förstår vilka skönheter som bor i min garderob!
 
Hej så länge
 
Bjussar på en bild från försommaren, enjoy♥
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?