Cozyy day
Publicerat den

Halli hallå, va ett tag sen nu, sorry sorry guys .. Har varit i skolan idag as always, slutade för cirkus two hours ago så de är niceeee. Idag snöar det, någon som lagt märke till det mer än jag? haha lol, aa i alla fall kom hem för ett tag sen som sagt och sen har jag bara föröskt göra some homework stuff, men de går la sådär om jag ska säga de själv. Orkade inte ta någon ful outfirre förut så jag kan helt enkelt skriva min klädsel tänkte jag, aa, hade då på mig ett par skinn brallor från Gina, en vit blus från Nolita och till de en gosig kofta från A&F. Någon som bryr sig egentligen, haha? 
 
Kände att jag var på lite blogg humör just nu så jag tog helt enkelt tillfället i akt och bloggade, frågan är hur länge detta håller? En kvart eller nått skulle jag tro, så vänta er inte mycket mer bloggning idag men de var i alla fall två inlägg, bättre än inget. Se det från den positiva sidan. Nu har jag annat för mig, ha d
 



elsa

du är så myssig :))



URL: http://elsasfoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?