Dag tre
Publicerat den

Mitt drömresemål
 
Herre gud, ja... Vart vill jag resa?? Detta va en riktig tankeställare.. En dröm jag haft sen jag varit liten är att någon gång få resa till Hawaii och få jobba med djur, speciellt delfiner. Sen när jag blev lite äldre och förstod att det är bland de mest hajrikaste länderna på jorden ångrade jag mig kanske fort. Haha, min strösta fobi är hajar helt klart! Jag har inte hunnit tänka så mycket på var jag vill resa, såklart tänker man ju ofta "guuud va skönt att åka utomlands nu, typ till Thailand eller USA" eller nått, men egentligen vet jag inte riktigt var jag hade velat åka. Det finns nog inget land som jag inte hade velat besöka, jag vill ju uppleva allt innan jag dör!
 
Jag hade ju tänkt att resa utomlands efter att jag tagit studenten och innan jag börjar på högskolan. Då vill jag resa till en massa olika länder och bara leva. Men jag har inte än så länge kommit på vart jag vill åka, det lär jag ju komma på när det börjar närma sig, det är ju trots allt ett bra tag kvar.
 
Älskar denna bilden, allt ser så overkligt ut. Jag tog den när vi var i USA senaste gången... Miss it
 
 



Anonym

Kan inte du fråga en/flera kompisar om dom kan göra ett inlägg om dig, hur du är som person och sånt? Hade vart kul att veta vad dom tycker om dig!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?