Hate mondays
Publicerat den

Ja, då var de måndag igen då vilket betyder skola som vanligt, haha deppigt! Nej men jag slutade för lite mer än en timma sen och nu har jag precis ätit lite varma mackor eftersom jag va så himla kall när jag kom hem från skolan. Ska ta tag i pluggandet alldles starx fram tills fem typ, aaaaaaah tre fucking timmar!!! Hoppas jag får mycket gjort i alla fall, känner jag mig själv kommer det nog inte bli så mycket men jaja. Ikväll åker jag iväg och träna lite granna. Usch, det är ju så tråkigt att blogga nu när skolan tar över hela min fritid och det ända jag gör är att plugga. Jag vet ju själv hur tråkigt det är att läsa andra bloggar när de ända de skriver om hur trötta de är och hur jobbig skolan är just nu, jag tror faktiskt att vi alla har det ungefär lika jobbigt nu men fortsätt bara att kämpa säger jag bara, ge inte upp! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?