Lisa Mellert
Publicerat den

Jag är med och tävlar på Lisa Mellert's blogg om att bli veckans blogg. Tycker verkligen att ni ska kika in på hennes blogg och kanske till och med följa den på blogkeen eller bloglovin' om ni har det. Själv har jag läst hennes blogg ända sen hon blev känd genom Ponny Akuten för ett antal år sedan. Känner inte Lisa personligen men har märkt att vi har en del vänner gemensamt vilket är väldigt roligt! Det jag tycker är roligast att läsa om på hennes blogg är nog henne outfits då hon har väldigt fina kläder och ungefär samma klädstil som jag, sen tycker jag att det bästa med bloggen är att hon så ofta som nästan varje dag lägger upp en video blogg, gud va kul de är!! Jag lovar att ni inte kommer att ångra er om ni nu skulle göra som jag säger och gå in och läsa bloggen. 
 
Det hade varit så himla roligt att vinna för som ni vet så har jag haft en liten bloggpaus nu ett tag pga att jag inte haft någon statistik alls och inte heller haft någon inspiration att blogga för. Därför tänkte jag på en gång när jag såg Lisas videoblogg om tävlingen att nu kan jag ju köra och hoppas på att vinna så börjar jag blogga igen. 
 
Gud jag är så dålig på sånt här men Lisa jag antar att du läser detta.. Haha, va mäktigt det lät... I alla fall, som du säkert märker själv så tycker jag att det är svårt att skriva sånna här saker men jag hoppas och tror på mig själv att jag kanske kan vinna. Massvis med kramar till dig, du är en riktig kämpe!!! 
 
Www.nattstad.se/lisamellert
 
 



Anonym

Kan du inte göra ett inlägg med lite tips på vinter jackor och typ tips på vad man kan ge bort eller önska sig i present?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?