Merry christmas
Publicerat den

Ville bara slänga in en liten julhälsning till alla människor där ute, hoppas ni haft en fantastisk dag med god mat och förhoppningsvis en massa fina presenter. Själv är jag jätte nöjd med det jag fått, verkligen!

Ligger just nu i sängen och tänker på alla stackars människor som inte får fira en sån fin jul som jag får, skänker en extra tanke till de idag. Vi får hoppas på art någon annan snäll människa där ute har tagit sig i kragen och varit så snäll mot alla de människor och kanske gett de en liten julklapp de också. Jag tycker verkligen att alla är värda en fin julafton, oavsett vem det är.

Nu ska jag alldeles strax somna så sött, har varit igång sen tidigt imorse. Imorgon består mesta dels om inte hela dagen åt att packa, packa, packa för tidigt på onsdag morgon åker jag upp mot fjället med en kompis! Kommer bli så fettt!!!


Älsklingen med sin nya spidermandräkt!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?