Svar på frågestunden
Publicerat den

Har du några uggs? isf vilken färg? Kramis
 
Svar: Jag har två par egna och sen har min mamma två par som jag brukar sno ibland. Mina svarta är "mellan höga" och de bruna är låga. Kram

Kan inte du lägga ut dagens outfit oftare, tycker du har så snygg klädstil!!

Svar: Haha, va söt du är!! självklart kan jag börja med de oftare om ni vill det. Tyvärr kommer det nog mest bli mobiltagna bilder då jag inte orkar lägga in bilder på datan varje dag, men någon gång ibland kommer det också.

1. Förebild?
2. Drömutseendet på en kille?
3. Framtidsdrömmar?

Svar: 1. Jag har en förebild och det är Rihanna, älskar henne!! 2. De jag tänker på hos en kille är typ snygg, bra klädstil, frisyren och vältränad. Sen tänker jag ju mycket på om de är lika mig, goa och inte blyga. 3. Mina framtidsdrömmar är att gå ut gymnasiet med bra betyg sen ska jag ut och resa, sen vill jag komma hem och flytta hemifrån och börja på högskolan. Sen vill jag ha barn och flytta utomlands tillsammans med min kille föröhoppningsvis. Att bli känd inom något har ju alltid varit min högsta dröm, vi får väl se hur det går med det, haha.

Hur ser ditt drömutseende ut? Typ drömkropp, "drömansikte", drömhår?

Svar: Jag hade ju velat se ut som typ Miranda Kerr, med långt brunt hår och den kroppen. Vältränad, fast inte för vältränad men ändå snyggt tränad haha. Rihannas ansikte hade jag ju kunnat lätt byta med men även Erin Heratherton är ju verkligen 2 die 4. Jag hade velat ha lockigare hår och längre. Sen är jag nöjd!

1. Använder du string?
2. Hur får man en bra blogg?
3. Hur många läsare har du per dag?
4. Bästa kompisena?
5. Snyggaste killarna i Ugglum?

Svar: 1. Privat. 2. Om man vill ha en bra blogg ska man uppdatera mycket, komma med nya bilder hela tiden och vara lite utöver de vanliga typ. 3. Just nu går det inte alls bra eftersom jag inte bloggar mycket. 4. Therese, Hulda, Emma, Stina och Ottilia. 4. deduuu.

var ska du välja för gymnasie? Inte bestämt mig, lutar mot Hulebäck eller Sjölins.
vad tycker du om din skola?
Den är väldigt bra, jämfört med andra.
vad tycker du om din klass nu? Haha, sjukaste klassen, älskar den!
favorit affär? Firren, Gina, Tessie typ.
sommar/vinter:
Sommar
jeans/klänning:
Jeans
fest/hemmakväll:
Båda
cola/fanta:
Cola
brunhåriga killar/ blonda killar:
Beror på 
killar som är äldre/yngre eller lika gammla som dig (pojkvän asså):
typ samma ålder
abercrombie/hollister: Abercrombie
primes/uggs: båda

Dricker du? -
Hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10? haha, vilken fråga.. typ 4
Om du skulle vara en kille för en dag, vad skulle du göra då? Ååh, typ allt som är typiskt killar...
Hur mycket poäng har du? Någonstans mellan 200 och 250.
Vill du gå på sam? hade ju velat men har inte riktigt de som krävs.
Vad gör du helst en fredag? Beror på
Vilka av dina kompisar är roligast att vara med väl 2,4 st typ!! De som är mina närmaste vänner.
bra blogg, kram! Tack sötis!!

 

Tack för alla frågor fina ni, lots of love







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?