Thruths
Publicerat den

- Jag har dåligt självförtroende när det gäller allting, men jag jobbar på de, haha.
 
- Usch vad jag tycker att det är töntigt med folk som ska synas och höras överallt, som alltid vill stå i centrum, som hela tiden ska skrika och vara högljudda för att folk ska lägga märke till de. Vill ni ha uppmärksamhet, snälla skaffa de på annats sätt, tack!
 
- Jag tycker verkligen inte att det är mysigt med vintern, visst, de är la ball me snö men inte mer än någon dag sen kan de försvinna. 
 
- Tycker seriöst november är den sämsta månaden på året, även fast jag fyller år då. 
 
- Många uppfattar mig som blyg i början bara för att jag inte snackar så mycket, men de jag känner tror jag håller med mig om att jag är rena motsatsen sen. Pratar överdrivet mycket .. 
 
- Vill verkligen ha ett förhållande nu, inte som alla andra säger, att det är mysigt nu på vintern och man kan sitta och gosa. Det kan man la göra även fast det inte är vinter eller? Nej, men jag vill verkligen ha ett nice föhållande just nu. 
 
- Varje morgon ägnar jag MINST 30 min i min garderob för att välja kläder. Typ alla säger ba "men du måste ju ha as lätt att välja kläder", bara för att jag har så mycket kläder. Men det är ju helt och hållet tvärtom!!! 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?