Trött as always
Publicerat den

Åååh, är så himla trött!! Sitter och försöker plugga in min engelska redovisning till imorgon så att jag kan den, även fast att jag redan kan den, haha. Känns bara som att jag ska kunna den liiiite bättre, bara för att jag hatar att ge upp och allt måste va perfekt när jag slutar. Sån tönt är jag.

Kom hem från träningen för en halv timme sen, gick verkligen jätte bra! Det är så skönt att träna ibland när man har så mycket andra tankar i huvudet. Man lixom kopplar bort allt annat och fokuserar allt på träningen just då, det är och då det blir som bäst. Det va lite så jag kände idag, behövdes verkligen.

Sitter nu i pyamas och äter lite gröt för att jag var så sjuuuukt hungrig när jag kom hem, ska alldeles strax fixa mig för sängen och sen gå på dejt med min säng. Duschar imorgon istället, orkar inte ta mig ner till källaren nu, haha lol.

Denna bilden stämmer så mycket ju!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?