Skola - stallet - plugg
Publicerat den

Tjäääänare!
Hoppas att alla har haft en bra förta start på de nya skolåret. Nytt år, nya tag... Eller vad är det man brukar säga? Skolan idag gick faktiskt syfsat. Jag kände nästan för att börja skolan konstigt nog för detta året ska jag fanemej kriga!! Jag ska höja mig helt klart. Direkt efter skolan stress sprang jag ner till bussen och åkte direkt till stallet. Fixade i ordning allt så att Kasper kunde komma in. Sen degade jag ba fram till jag skulle rida. Helt sjuk ridning idag. Ingen galopp och en trav... Resten tråkig skritt pga att min lilla polle var vääääääldigt piggelin. Men, men... Love Life med egen häst och allt!
Nu ska jag käka lite middag och sen ska jag plugga gärnet på det vi ska ha i läxa nästa vecka så att jag är förberedd. Pusselikramkram!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?