Bästa
Publicerat den

Jag vettefan va jag ska skriva men jag bara tycker om mitt liv ganska mycket just nu. Fråga mig inte varför.. Det går inte överdrivet bra i skolan, inte med ridningen och inte heller förövrigt men jag försöker verkligen att kämpa ändå. Jag kämpar för mitt mål. Att bli världskänd inom ridningen och dit ska jag nå. Jag var och tävlade igår, det gick helt åt skogen. Hästen jag hade vägrade ut oss men det gjorde inget. Jag blev glad för de som vanns skull istället och de förstjänade dom verkligen. Jag behöver inte vara bäst, inte än. Det kommer, jag lovar dig!
Jag håller på att försöka träna min egen häst med mycket som han inte kunnat innan, jag märker verklige att vi börjar få en kemi mellan varann. Han betyder mest av alla för mig just nu. Han är mit livsverk som jag ska träna på egen hand.



Anonym

Är det du som hoppar



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?