härlig dag
Publicerat den

Hålla där köp på bär, Sean Banan här! Nej, jag skoja... Det är jag, den vanliga Bella....

Idag kommer denna dagen bara bli as bra känns det som! Jag vaknade av att pappa  kom in i mitt rum när jag låg och sov och skrek "Bella! John har skrivit att du har blivit helt fantastisk på matte!!" (John=mattelärare).
Ja då vakande jag och blrev såklart as glad typ!
Sen ska vi inte ens prata om skolan, JAG BEHÖVER INTE GÅ PÅ NÅGON LEKTION, wihooooooooooooo, för jag är ju kompisstödjare så då får jag vara ledig idag, ganska degit.
Sen efter skolan tar jag bussen till stallet, jag skyndar mig som attan och rider typ vid 14.00 om jag hinner. Sen tar jag och släpper in hästarna och blablabla, ointressant för alla intehästmänniskor.


Oj nu måste jag dra! klockan blev helt plötsligt alldeles för mycket!!
Bloggar mer senare






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?