About me
Publicerat den

Okej, då ska jag berätta lite om mig själv. Jag tycker detta är ganska svårt men jag ska försöka göra mitt bästa. Orkar inte gå in på detaljer för det blir bara jobbigt att läsa. 
 

Jag heter Isabella men kallas för det mesta för Bella som jag själv tycker bäst om. Jag är 15 år om tio dagar så än så länge måste jag fortfarande cykla med hjälm engligt lagar och sånt. Jag bor lite utanför Göteborg i Sävedalen ädr jag också går i skolan. På fritiden rider jag just nu på ridskola men jag har haft egen häst innan. Har hela mitt liv sysslat med hästar på ett eller annat sätt. Mitt största intresse är kläder och mode vilket jag är helt beroende av. När jag blir äldre vill jag, som jag vet nu i alla fall, starta ett eget klädmärke. Jag tar väldigt mycket kort med min sysemkamera också, de flesta bilder som jag lägger ut på bloggen har jag tagit själv. Sen sist men inte minst tycker jag väldigt mycket om att sjunga, seriöst, jag sjunger hela tiden typ. Som många som känner mig kanske vet är att jag är helt överdrivet kär i Rihanna också, skulle göra allt för att få hennes utseende och röst. 
 
Om jag skulle beskriva mig själv skulle jag typ säga att jag var en glad, snäll, bestämd och osmart tjej. Jag hatar att vara arg och kan typ inte vara arg på någon för att det är så tråkigt så sånt håller jag mig helst borta ifrån. Sen är jag nog lite för snäll ibland. Jag vill andra bättre än vad jag vill mig själv ibland vilket kan ställa till det ibland, haha. Nej men jag tycker verkligen att alla ska ha det bra och jag hatar att se någon må dåligt då tar jag på mig skulden själv istället. Jag är en väääääldigt bestämd person har jag bestämt att något ska vara så, då ska de fanemej vara så. Tycker det är så jobbigt att säga att någon annan har rätt när jag vet att det är jag som säger de sanna och så är det inte de. Sen kan jag faktiskt hålla med mina kompisar när dom säger att jag är osmart och dum och allt va de nu är. Asså jag är inte dum, dum utan mer lite trög eller va man nu ska kalla de. Jag hänger inte riktigt med alltid haha. Det är väl för att min hjärna blir överhättad eller nått brukar jag säga, haha lol. Så det var lite om hur jag är typ. Ni får gärna kommentera om ni undrar något annat eller så.
 
Sen skulle jag berätta lite om mina ex killar men det känner jag att jag skippar för jag har aldrig haft ett seriöst förhållande så jag inte så mycket att berätta. Det är väl typ dom man var tillsammans med när man gick i ettan men då hade man ju typ sju killar samtidigt så de känner jag inte att jag behöver ta upp för sånt kommer jag inte ihåg. 
 
TACK för kommentaren fina du!!! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?