Choose you
Publicerat den

Vill bara skriva av mig lite grann, först vill jag be om ursäkt för att bloggen är så tråkigt just nu. Jag har så himla mycket i skolan just nu att jag knappt hinner med något annat. Varje dag efter att skolan slutat går jag hem och sätter mig med läxorna. Vilket leder till väldigt tråkig och usel bloggning som ni kanske förstår. Jag känner själv att jag inte hinner göra några roliga inlägg utan blir bara de vanliga "Hej, idag har jag vart i skolan, nu pluggar jag osv." Vill verkligen inte att det ska vara så och jag försöker hålla skolan utanför bloggen men det blir så svårt när man har så mycket annat att tänka på. Det blir bara sånna inlägg just nu och det hoppas jag att ni förstår anldeningen till, annars får ni väll sluta läsa men det känns ju dumt eftersom jag lägger upp lite roliga inlägg då och då.
 
Min fråga till er är, vill ni att jag fortsätter blogga på såhär, men gör mitt bästa och lägger upp intressanta inlägg då och då eller tycker ni att jag ska ta en bloggpaus fram tills det lugnar ner sig, då snackar vi fram till jul typ. Vad tycker ni? Det är ni som bestämmer eftersom jag bloggar för er!



Sofia

Fortsätt blogga, den är rolig att läsa!!



URL:


Anonym

Jag tycker också att du ska fortsätta du ger mig typ inpiration till att blogga själv så sluta inte!!



URL:


Agnes

DU MÅSTE FORTSÄTTA!! asså de är as roligt att läsa när du bloggar för du gör det på ditt sätt! så snälla sluta inte<3



URL:


lilla jag

Bestäm själv, men jag tycker att det vore tråkigt om du slutade för jag läser i alla fall din blogg.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?