God morgon
Publicerat den

Gick upp för en halv timma sen och nu är jag färdig. Börjar dock om 40 min så ska gå ner och ta lite frukost och läsa igenom svenskan. Är så nervöööös, men det ska säkert gå bra, de brukar det göra iaf .. Tänkte först ta en dagens outfirre, men det är så mörkt ute och det blir så dåliga bilder när man tar inomhus så jag väntar med det tänkte jag. Efter skolan idag ska jag hem och göra lite läxor och sen ska jag åka iväg och träna, ska bli så himla skönt!  
 
Har ni tänkt på en sak, eller ja.. Det är jag säker på att ni har tänkt på. Det är bara 28 dagar kvar till julafton?! Går inte tiden sjuuuukt snabbt egentligen? Kändes som att det var sommar och man gick i shorts förra månaden! I och med att jag fyller år så pass nära julen, bara 24 dagar emellan så har jag alltid så svårt att veta vad jag ska önska mig. Så än så länge vet jag vad jag önskar mig i födelsedagspresent... Har ni förslag på vad man kan önska sig så kommentera!!! Vore jätte roligt att få veta vad ni önskar er till jul. 

 
 



Moa

Önska dig en parfym!



URL:


Anonym

kanske en ny data eller nått? Bra blogg!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?