Lol
Publicerat den

Haha, hallåå!! Läste precis igenom mitt förra inlägg och såg hur galet det blev. Men min dator är på lagning så därför måste jag blogga via min iPad eller mobil vilketjagtycker är as jobbigt för det ska alltid rätta när man skriver fel så blir detbehövt galet + att mellanslags knappen och jag är inte så bra vänner. Så där har ni svaret till varför det kan bli lite tokigt ibland... Och sen kom jag på att eftersom min dator är på lagning så hjälper det ju inte att jag fortar med min kamera för jag har ju ingen dator som jag kan lägga inbilderna på? Så därför får ni leva med att jag gör bildlösa inlägg lite då och då. Annars då, jo ska alldeles strax sätta igång med pluggandet och så. Tänkte även att jag kanske skulle mäta mitt rum för en gång skull för att det är helt kaosat. Men vi får se om jag orkar med det. Nu måste jag börja plugga, vi hörs senare!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?