November
Publicerat den

 
Ja, nu är det november. Nu är det 28 dagar kvartills jag också fårskylla utan hjälm lagligt och se påskräckfilm utan att känna mig rädd för att bli påkommen. Härligt. Det är också bara 52 dagar kvar tills julafton, Gud va tiden går fort! 
 
Idag ska jag vara sund... Eller heter det verkligen så? ...sund... Skit samma ni fattar vad jag menar!!! Jag ska alldeles stratv ut och ta mig en promenad, sen skall jag komma hem och äta frukost och sen ska jag bara plugga, plugga, plugga. Jag ska försöka ta lite härliga bilder idag, får se hur det går med tanke på att min kamera har 0% batteri, hehe. Sen ska jag ha en riktigt mysig kväll med min familj. Hur ser eran fredag ut? 
 



Moa

Jag ska också plugga hela dagen. Tack för en bra blogg!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?