Q/A
Publicerat den

Vilken linje ska du gå och vad funderar du på för skolor? :)
Jag ska gå ekonomilinjen men vet inte riktigt vilken skola än, jag har kollat på Sjölins, Kitas och Sam.
 
Kan du inte göra ett höst kollage typ med vilka kläder du skulle vilja klä dig i i höst? PS bra blogg!
Absolut kan jag göra det!! Ska försöka göra det ikväll eller imorgon. Åh, tack så mycket :)
 
Vart köper man sådana American vintage tröja?
Du kan köpa dom lite överallt, men typ Fiorucci, Kids&Teens, Tara, Grece.
 
Hur sminkar du dig, vilket märke? :)
En vanlig skoldag använder jag bara puder och mascara typ. Mitt smink kommer från I.d/Bare Minerales.
 
 
Jag måste bara säga att jag blir verkligen jätte, jätte glad när jag får kommentarer. Man får lixom ett extra sug för bloggningen och jag tycker uppskattar det verkligen! Så fortsätt och fråga vad ni vill, om vad ni vill läsa om eller om ni har några frågor. 
 
KRAMAR



Anonym

Hur höga intagnings poäng är det på Sam?
Och har du bra betyg ? Vad hade du i åttan?

Tack för en bra blogg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?