Söndag
Publicerat den

Nu va de söndag igen ja, herre Gud va tiden går fort!! Och nu är det bara fem dagar kvar till min födelsedag, ååååh tagga!!!!

Tänkte berätta lite om dagen även om de inte hänt något speciellt men det kanske kan vara lite roligt att veta ändå tänkte jag. Iaf så sov jag hos Therese natten till idag. Vi vaknade vid halv tio imorse (ovanligt tidigt?) och sen åt vi frukost och så. Sen fixade Therese iordning sig för att hon skulle in till stan och äta brunch med några men jag kände att jag inte orkade följa med för att jag var tvungen att plugga. Så jag åkte hem istället. När jag kom hem så städade jag mitt rum för det såg för jävligt ut och sen satte jag mig med mitt svenska arbete som ska vara inne imorgon. Sen åkte jag och pappa en snabbis till Allum för att köpa lite grejer och sen åkte vi hem igen. När jag kom hem satte jag mig direkt med svenskan igen och slöplugga fram till halv åtta. Sen tog jag mig en dusch och kollade på solsidan och nu har helenius hörna slutat precis. Beck börjar nu så ska kolla på det. Hoppas ni har haft en skön söndag. Jag hör av mig sen eller imorgon, pussar







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?