tuesday 20.00
Publicerat den

Sitter i min säng och försöker plugga lite NO till provet som är imorgon. Tänkte först att jag skulle ta lite kort men känner mig så ful och ser ut som ett riktigt troll för att jag haft luva på mig hela dagen, jätte lame. Annars rullar de på som vanligt. När jag kom hem satte jag mig med NO läxan på en gång, sen kom Therese och skulle störa mig men man får sig alltid ett skratt när man är med henne och de behövde jag. Sen gjorde jag middag till mig och pappa som blev jätte misslyckad och sen har pappa bara hjälpt mig att plugga till nu. Tänkte först att jag skulle sätta på en film om en stund men märkte nu att jag måste plugga mer för att kunna provet imorgon så jag skippar det idag, det får bli imorgon eller nått istället. 



Anonym

fortsätt bloggAaaaaaaaa hela tiden



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?