1 oktober
Publicerat den

jahopp, då var det redan oktober. Tiden bara rusar ifrån mig... Snart är det vinter, kallt. Usch vinter, REDAN? Fast jag kan inte säga mycket mer än att jag tycker att vintern är en mysig årstid + att jag fyller år!!! Bara en månad och 29 dagar om jag tänker rätt. Nej men vintern är en mysig årstid, fast nu är det i och försig inte vinter så nu går det lite för långt... Det är ju bara höst men snart är det vinter... Blääääää!
 
Jag är i alla fall hemma från skolan idag, klarade verkligen inte att gå upp så tidigt + att jag sovit hela 2 timmar på hela natten så man är ju lagom snygg nu haha, har varit vaken sen halv tre inatt.. Känns bra. Men jag behövde verkligen det här, sitter just nu och pluggar på mitt släktträd som jag ska ha redovisning på imorgon, sen ska jag ta en dusch och fixa i ordning mig för jag känner mig verkligen inte fräsch. Ikväll ska jag rida också, hur jag nu ska orka med det, men jag får väl försöka. Ska även försöka lägga mig tidigt idag så att det inte blir som inatt. Vet inte riktigt vad som mer händer idag, tror att det kommer bli en ganska tråkig dag med mycket läxor. Jag vet att Therese ville komma förbi en sväng och det vore ju super mysigt men jag vet helt ärligt talat inte om jag har tid med det, får försöka klämma in det bland läxorna någonstans.
 
Justeeee!! Jag har laggt över bilderna från kameran nu också så nu har jag alla bilder på datorn. Jag skojredigerade en bild förut för att det om det blev fint ljus och det tycker jag allt att det blev. Har väldigt mycket bilder på stranden och på människor har jag märkt haha. Men jag kommer att slänga upp de bilder lite då och då. Bara så att ni vet lixom haha. Nu måste jag fortsätta igen, vi hörs sen!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?