Long time ago
Publicerat den

Ja, som rubriken säger så var det "long time ago" sen jag bloggade. Tror att det var 10 dagar sen eller nått så det var ju inte en evighet sen om man nu skulle säga så. Jag har allt hunnit med en hel del på dessa tio dagar bland annat varit i Stockholm och träffat massa nya friends och shoppat lite grann. Sen har jag inte gått i skolan heller för vi praoar nu denna veckan och förra veckan. Sen har jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag... Juste!! Vi var på gymnasiemässan i onsdags och torsdags också... Jag var helt slut när jag kom hem därifrån med minst 15 olika förslag på skolor. Panik. Sen har jag degat en hel del också, bara tatt de lungt och chillat på livet lite grann, haha. Nu har jag inget mer att säga så vi hörs!!
 
 



Anonym

Vilken linje ska du gå och vad funderar du på för skolor? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?