Love Spell
Publicerat den

Tjo! Kom hem för Therese för någon timma sen, vi hade en jätte mysig kväll igår med thai mat och x-factor. Vi somnade ganska tidigt, jag var helt slut efter veckans stess men nu behöver vi inte komma tillbaka till skolan på två veckor för nu ska vi praoaaaaaaaa!! Ska verkligen bli skönt känner jag.
 
Annars frågade Therese och Elsa som jag ville följa med in till stan och mysa med jag kände inte riktigt att jag hade ork och tid eftersom att vi ska på partaj med la familia ikväll och jag har en del saker jag måste fixa innan det. Så jag tog bussen till Pärsplatsen oh tog mig sen en promenad hem och sen dess har jag bara ätit lite frukost/lunch kalla det va ni vill och kollat i två av dom bästa mode tidningar jag vet. Och nu ska jag alldles strax hoppa ner i duschen. Ska även försöka ta lite bilder eftersom att jag har gjort en stor förändrig med mitt unseende alltså inte förstorat läpparna eller nått haha, verkligen inte! Nej ni får vänta och se om en stund. Nu ska jag gå ner och duscha innan Huldis kommer hit och vi ska åka och köpa lite grejer till ikväll.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?