Rolling baby rolling
Publicerat den

Det första som kom upp i mitt huvud när jag skulle skriva en rubrik är just det som står. Konstigt, har ingen aning om vart jag fick det i från. Det kanske är som Dennis säger, att jag är helt sjuk i huvudet idag när jag fick en
LOKA-kick och sa att jag bara var tvungen att ha en LOKA nuuuuuuuu!! Det är något strange med mig asså. Det måste vara allt plugg, ah det måste det banne mig vara, ah, nu säger vi så. Punkt slut. Men det var inte därför jag loggade in på blogg.se's hemsida, inte för att skriva om min LOKA-kick utan mer be om ursäkt över utbråttet förut, men jag var (och är) bara överdrivet glad, för en del saker. Det lixom funkar för mig nu, jag menar, för första gången på ett år och ett halv år har jag äääääääääääntligen kunnat uppdatera min tele, trodde aldrig denna dagen skulle inträffa! Sen fick jag även reda på att jag hade höjt mig väldans mycket i musik och sen har the man in my life kommit fram ur garderoben, hmm.. vart har han hållit hus i alla dessa år? Lixom lite på tiden att komma fram nu kände jag, haha fan va tråkig jag ääääääääär, har ni tänkt på att jag drar ut väldigt mycket på just bokstaven ääääääääääääääääääääääääää? sjukt konstigt varför just ääääääääääääääää och inte typ ooooooooooo eller någon annan bokstav. Aja, tack och hej för mig!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?