19.24
Publicerat den

Kom hem för 9 timmar sedan, 7 av dessa timmar har jag ägnat i sängen för att bli liiiite piggare. Funkade inte, fortfarnade död. Har i alla fall haft lite fint besök av mina goa vänner som man saknat en hel del! Har även försökt packa upp men slutade med att allt ligger på golvet och allt blev kalabalik. Men det funkar, även fast jag är död och även fast allt är kalabalik. Känns som att det var en evighet sen jag var på hemma plan. Men nu är jag i alla fall hemma och ska försöka bosätta mig igen. Gud va depp jag låter, haha! Det är jag verkligen inte vill jag bara säga! Är sååååååå skönt att vara hemma igen och fortsätta som vanligt! Har haft det helt fantastiskt verkligen! Ska även försöka lägga över alla bilder från kameran och uppdatera er med lite bilder från semestern. Tyvärr kan jag inte lova er något mer idag men imorgon ska jag försöka. kram






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?