Bad update
Publicerat den

 
Hallå där!!
Sitter i mitt rum och sjunger med till bästa låten. Känner hur hösten börja krypa på så smått. Längtar, bara 5 dagar kvar. Längtar ännu mer. Återgår till verkligheten. Idag har jag bara slappat hela dagen, känns som att allt gått i slomotion. Var och firade min extra mormor som fyllde år och åt massvis med tårta och fick dessutom träffa min låssas kusin som snart är 2 år, så sjukt söt!! Har även försökt få ordning på mot rum och rensat ut massa kläder. Får se om jag kanske har en liten bloppis men då måste ni kommentera om ni tycker det. Jag tycker att ni är lite dåliga på att kommentera, hade verkligen uppskattat om ni kunde skicka en liten kommentar ibland. Nu ska jag inte tjata mer. Hade egentligen inget att komma med denna gången heller... Jag ska sätta mig och plugga lite franska och matte och sen ska jag kolla på X-factor med mamma och lillebror. Tack för mig!
 



Anonym

Söt blus!! Vart ifrån?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?