Orkar verkligen inte, så onödigt!!
Publicerat den

Hej, eller nått.
Har haft en helvetes eftermiddag måste  jag bara säga. Är verkligen inte på bra humör. Måste bara berätta vad som hände när jag gick hem från skolan förut. Jag gjorde världens faceplant mitt på gatan, så sjukt pinsamt!!! Inte bara att alla tittade på mig, mina byxor sprack och mitt paraply gick sönder!! Asså jag var så häääär när på att börja lipa när jag stod där, och sa ba när jag sitter där så börjar det spöregna. Tack Gud, tack. I alla fall, eftersom att byxorna sprack så såg jag ju även att jag blödde som en jävla apa på benet. Så fick jag halta hela fucking vägen hem i piss regent!! Så när jag kommer hem så ser jag att jag skrapat upp smalbenet på andra benet också så då fick fick jag ett stor märke där också. Ännu mera tack Gud. Sen så hade vi inga andra plåster förutom spiderman och hello kitty så då måste jag vänta tills mamma kommer hem för hon skulle åka till apoteket och köpa det. Sen då så har vi en typ byggarbetare hemma som gör något i källaren. Så står jag och pratar med honom och så drar han världens diss mot mig och sen bara går han utan att säga hejdå, jag ba: aha, hejdå? Jätte sjukt! Och sen går det ju bara inte att missa att det spöregnar ute och jag har prov imorgon så jag måste plugga hjärnet. FML, orkar inte mer! Vad händer sen undrar jag bara? Bjuder inte på en bild för det gick inte att ladda upp, hejdå






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?