waiting alone
Publicerat den

 

Sitter i min ensamnhet i köket och väntar på att ungnen skall bli tillräckligt varm så att jag kan stoppa in min mat och sen ska jag sätta igång med no plugget. Känner ingen pepp överhuvud taget. Men jag tänkte även be om ursäkt eller vad mna nu ska säga? Iaf, jag har ju inte bloggat på ett tag och jag har en del anledningar för det, bland annat har min data gått sönder (nu är den lagad), sen har jag tagit slut på mitt internet på min mobil så jag kan inte heller mobil blogga och sen har jag bara inte orkat blogga via min ipad för att jag inte har några bilder där och inte heller haft något internet på den heller förutom hemma då. Men nu är jag tillbaka och kan lova att jag kommer med fler inlägg iaf idag för nu har jag lite mer inspiration och sen har jag lixom fått en pepp för att det var så länge sen. Dock kommer jag ju bara kunna blogg adär jag har internet så förvänta er inte förmycket, hehe. Men jag kan lova att ni får några roliga inlägg idag, jag ska bland annat försöka hitta bilder på lite saker som jag köpte i sommar som jag lovat i hundratals år att jag ska göra ett inlägg om men inte orkat så det ska jag försöka komma med och sen får vi väl se vad som händer helt enkelt!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?