Answer
Publicerat den

Fick en fråga på inlägget om mig för en stund sedan som jag tänkte besvara.
 
Har du slutat dansa?
Svar: Nej jag har inte slutat dansa, ärligt talat glömde jag helt och hållet med att ta med de i texten. Men nu får ni även veta det. Jag dansar en gång i veckan, dock gör jag de med två kompisar och vi är allt annat är seriösa med tanke på att ingen av oss gör det mer än för nöjets skull. Därför säger jag heller inte att jag "går" i dans utan mer att jag gör det som en rolig grej att ha testat på. Dansen heter "cheerjazz" och nu tänker ni säkert precis samma tanke som vi kom och tänka på när vi hörde talas om det första gången, vad är de?! Det är faktiskt en blandning av jazzdans och cheerleading vilket innebär att vi lägger i akrobatiska nummer i dansen.
 
Tack så jättemycket för kommentaren och hoppas inte att det blev ett för välutvecklat svar, hehe ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?