Me
Publicerat den

Eftersom jag fick en kommentar om att jag skulle skulle skriva om mig själv så kände jag att tar den i första hand med tanke på att bloggen handlar om just mig.
 
Jag heter Isabella Biederbeck men kallas Bella av de allra flesta såsom lärare, vänner och föräldrar. Därav bloggnamnet "belbi". Jag är 15 år och fyller 16 detta året. Jag bor i Partille som ligger ca 15 minuter utanför Göteborg. Jag går i skolan och ägnar mestadels av min fritid åt läxor och skolan i nu läget med tanke på att jag går sista året i nian så vill man ju göra sitt bästa för att lyckas. Annars så rider jag på fritiden, just nu en gång i veckan på ridskola.
 
Mitt allra största intresse är mode men framför allt kläder. Min högsta dröm i livet är att bli känd inom modevärlden och starta mitt eget märke som säljs runt om i världen. Så fort jag slutat högskolan så vill jag även flytta utomlands till någon av de länder som mode är väldigt populärt i, till exempel Frankrike.
 
Jag hoppas att jag fått med de viktigaste av mig här, har ni frågor utöver de jag skrivit får ni alltid kommentera, I love it!



Anonym

När kommer friendtagen?



URL:


Anonym

Har du slutat dansa?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?