168 dagar kvar...
Publicerat den

Tills jag lämnar Ugglumsskolan för gott. 168 dagar kvar tills sommarlovet 2013 börjar. 168 dagar kvar är lika mycket som 13 veckor. Herre gud, jag blir helt extas när jag tänker på detta, både på gott och ont. Det ska bli så sjuuuukt nice med gymnasiet, lixom en nystart på allt men ändå ett avslut på dessa 10 år med mina klasskompisar som jag kanske några av dom aldrig mer får se. Just nu, när vi har så mycket läxor och inlämningar hade de suttit riktigt bra med sommarlov, samtidigt som tanken att aldrig mer gå med mina klasskompisar gör mig orolig. De känns så konstigt att jag helt plötsligt ska börja i en helt ny klass med helt främmande människor och skapa nya umgängen och nya vänner, de ska bli så skönt att få börja om från början med allt och alla, det kan verkligen behövas ibland, eller vad säger ni?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?