Dag 1 - Tre saker du inte vet om mig
Publicerat den

- Jag är jätteblyg inför folk jag inte känner, jag säger ingenting och känner mig bara jättedum. Men med mina vänner är jag rena motsatsen, haha asså rena motsatsen! Kan prata i timmar om saker och ting som egentligen är helt onödigt och sen skrattar jag väldigt mycket, hehe.
 
- Jag har massvis med tvångstankar typ som att jag måste kolla under sängen innan jag gå och lägger mig och att jag alltid måste tända en lampa på en gång när jag kommer innanför dörren hemma. Sen kan jag verkligen inte trampa på A-brunnar då får jag jättemycket otur känns det som...
 
- Jag hatar att träna men jag älskar den känslan efteråt när man är helt genom svättig och vet att man har lyckats, det går aldrig att komma ifrån. Jag tränar ofta inte självmant men är jag men en kompis kan jag få för mig att vi ska träna om vi inte har något bättre för oss.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?