En blogg som inspirerar mig
Publicerat den

Jag tänkte bara länka en blogg som jag tycker är värd allas uppmärksamhet. Sandra Bergström heter tjejen som driver bloggen och är precis som jag 15 år. Tyvärr känner jag henne inte men jag vet att vi har en hel del gemensamma vänner från bland annat handbollen och vi har säkert träffats några gånger på handbolls plan när jag också spelade handboll. Japp, Sandras blogg är den blogg som jag verkligen följer och läser dagligen. Hon bloggar väldigt ofta med nya bilder och roliga inlägg såsom collage, videos och tips. Man får också läsa om hennes perioder då hon var sjuk och läsa om hennes sjukdom. Sandra, om du läser detta så vill jag verkligen förklara för dig att du verkar vara en helt fantastisk människa som vill andra bättre än vad du vill dig själv, jag vill också säga att du har ett utseende som många drömmer om bland annat jag. Du inspirerar mig till att blogga och får mig och alla andra som läser din blogg att må bra med dina roliga inlägg. För er som inte förstår så gör jag verkligen inte detta inlägg för att fjäska på något sätt utan för att visa hur stark en människa kan vara som gått igenom de hon gjort. Så snälla, alla ni som läser detta, ta en titt in på fina Sandras blogg för det är hon verkligen värd tycker jag! Massvis med kramar till dig ♥
http://www.nattstad.se/bergstromsandras
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?