Friday
Publicerat den

Ååh, äntligen fredag! Som jag längtat efter den dagen, denna veckan har gått sååå långsamt tycker jag, men nu är den här wehoo! Överlycklig typ. Aja, sluttjatat om de. Idag har jag i alla fall haft en bra dag, skola som vanligt fast de va ganska deg för vi hade bara vikarier typ, efter skolan tog jag och Mimmi bussen til Kungsmässan för att kika runt lite, de finns ju så roliga butiker där! Tycker alla ni som inte varit där tidigare ska ta sig en liten sväng dit för att kolla in stället, rekomenderas! Aa, där fikade vi och kollade på some clothes och jag fick med mig ett par as nice jeans och en t-shirt med mig hem som jag visar en annan dag. Japp japp så har min dag sätt ut i helhet, kom hem för några timmar sen och då åt jag, min favvo rätt, muuums! Och sen har jag bara degat fram tills nu. Jag hade faktiskt tänkt mig att gå o lägga mig om en liten stund, kanske sätta på en film? Ska upp relativt tidigt imorgon för att dra mig mot gymmet och köra ett pass som verkligen kan behövas, hehe. Nu ska jag inte trycka in mer onödig fakta i era huvuden, egentligen ville jag bara hälsa er en fortsatt bra fredag och hoppas på att ni haft en lika bra dag som mig. Jag vet inte om jag skriver något mer idag, beroende på när jag går och lägger mig men förvänta er inget så att säga. Massvis med kramar / Bella






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?