Gossip Girl
Publicerat den

Gaaaah, får panik på att det är så bra!! Det är verkligen en sån serie som man inte kan sluta kolla på för att det i slutet av varje avsnitt händer något som man måste veta. Jag ska precis sätta på sista avsnittet på säsong ett, herre guuuud jag är typ nervig, haha lol. Men för er som aldrig kollat på de tänker säkert precis samma sak som jag gjorde förra veckan typ "vad är de för skit? Verkar hur tråkigt som helst." Och jag förstår hur ni tänker för jag var tvungen att se första avsnittet minst fyra gånger innan jag fattade något men nu är jag heeeelt fast. Som sagt ska jag precis gå och lägga mig och kolla detta avsnittet och sen se vad som händer, antagligen kommer jag att kolla några avsnitt till innan jag kan somna men det är skit samma för jag börjar ändå sent imorgon. Jag vet inte om jag kommer att blogga något mer idag, i sånna fall kommer det bli ett mobilinlägg och de är så himla tråkigt så då är det lika bra att skita i det. Men annars är jag tillbaka tomorrow när jag ska berätta om "mina favoritbloggar" och de får ni inte missa! xoxo






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?