måndag 15.10
Publicerat den

Godaste presenten som jag fick i födelsedagspresent, kan verkligen rekomenderas! ❤
 
Hallå på er, hoppas ni mår fint? Jag kom hem från skolan för ett tag sen och sitter nu med lite franska som ska vara inne imorgon samtidigt som jag äter mellanmål. Dagen idag har varit ganska kort med tre lektioner och en lång håltimma, inte så värst farligt. Det lkänns så konstigt att vi inte har några läxor nu men det är ju eftersom vi börjar med nationella proven på onsdag, pirriiiiigt! Så så är det... Om fem minuter ska jag vandra vidare hem till Mimmi, vi ska baka kladdkaka och plugga lite franska. Annars händer det inte så mycket mer idag, eller jo.. Jag ska träna ikväll men det är vid åtta tiden. Jaaa.. Jag hade inte så mycket mer att säga, kan däremot berätta att jag kommer att ändra designen på bloggen så snart som möjligt. Vi hörs senare, love 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?