Onsdag
Publicerat den

Goddag!
Hade nationella proven i svenska idag i skolan, precis som alla andra 9or i Sweeeden. Hoppas ju självklart att det gick bra men jag har faktiskt ingen aning, varken bra eller dålig känsla. Iaf efter de hade vi en lång rast på typ en timma och sen no i typ 40 minuter, sen slutade vi. Så jag var hemma typ vid halv två och då satte jag på mig degkläder och sen kollade på film, tror att den hette "easy A" har jag för mig att jag sätt den förut men den va la bra. Vid typ halv fyra kom Stina och Hulda hit så bakade vi pannkakor haha... ovanligt? De tog en helt timma att göra nio pannkakor! Sen i alla fall gick dom hem och nu sitter jag här, proppmätt och tjock i soffan och kollar runt lite på bland annat klänningar till balen i slutet av nian, de är ju sååååå svårt!!! Jaja, nog om de! Jag hade inte jätte mycket mer to tell you right now så jag hör av mig mer när jag har något att skriva.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?