Önskeinlägg #1
Publicerat den

Vad har du för framtidsdrömmar?
Svar: Oj, framtidsdrömmar... Ärligttalat tycker jag inte så mycket om att tänka på vad som ska hända i framtiden, för egentligen har jag ju ingen som helst aning om vad som kommer att hända, därför försöker jag att leva i den dag jaf är och ta de mesta som de kommer. Men självklart har även jag framtidsdrömmar, precis som alla andra. Jag hade velat starta ett eget klädesmärke som säljs runt om i världen, sen hade jag velat ha 3 stycket barn och alla med utländska namn så som Katy, Miley osv. Sen hade jag självklart velat ha en man som på något sätt var känd inom sitt jobb (helst dj) hehe.... Och ett eller flera hus runt om i världen men framför allt USA och Frankrike. Eftersom jag har så stor kärkek till de flesta djur så hade jag även velat ha en eller flera hundar. Ja, nu tror jag att jag fick med de mesta vad mina framtidsdrömmar innebär, hoppas de var roligt att ta del av.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?