sun is shining
Publicerat den

 
Vaknade upp av att solen lyste för starkt i mitt rum, dååå kan man inte bli annat än glad! Idag kommer bli en bra tag, de känne jag på mig! Först och främst ska jag ta mig till gymmet med Mimmi och en halv timma ungefär, sen ska jag hem och duscha och packa för att gå hem till Linn och Flora så ska vi ba dega och snacka typ och och sen ska vi ha en lite myskväll tillsammans hemma hos Linn, åh ska bli så mysigt! + att jag kan bara säga att jag har en liten överraskning till oss bara så ni vet, wiee! Det är typ som min dag ser ut idag. Måste bara säga att de är så fantastiskt väder ute, synd att det är så kallt bara men vi får njuta av solen så länge den är framme så vi ska inte klaga!
 
ATM: Jag fick just lite bråttom när jag märkte att bussen går om en halv timma och jag sitter fortfarande i pyjamas i soffan och har precis ätit frulle, måste packa träningsväskan och dra mig mot bussen så snart som möjligt! Men jag lovar att höra av mig med många inlägg idag, KANSKE ett  videoinlägg med Linn och Flora ikväll så håll utkik kära vänner! (Tyvärr vill inte blogg.se sammarbeta just nu så det funkar inte all lägga in bilder för tillfället, därför får det bli ett bildlöst inlägg!)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?