unfaithful
Publicerat den

//Jacka, Moncler//Jeans, ZARA// T-shirt, Bikbok//Skor, Primeboots//
 
Ååh, idag var det världens bästa dag att ta kort, både inom och utomhus! Solen lös som jag vet inte vad och de var verkligen vår i luften. Det kanske är dags att lägga undan dunjackan snart eller vad tror ni? Dagen idag har varit lite tuff eftersom jag haft två "prov", i franska och engelska. Men det kändes riktigt bra och det är så skönt att få de avklarat! Så ny kan jag fokusera på matte och NO läxorna som är tills på torsdag. Även om vi haft redovisningarna så gick dagen relativt snabbt, men det var riktigt skönt att komma hem. På en gång när jag kom hem gick jag och la mig i sängen och kollade på ett avsnitt av GG och sen pluggade jag NO och sen kom Hulda för att vi skulle passa på att fota lite. Så nu kommer jag antagligen spamma er med bilder då jag har min vita, glittriga tröja, hehe.. Hoppas ni haft en riktigt bra tisdag och att ni får en fortsatt bra kväll. ❤



Sara

Såå jäkla snygg, de e sjukt! Wow❤

Svar: Haha, sötnos!! Du är snygg ❤
bella



URL:


Bella

Haha, sötnos!! Du är snygg❤



URL: http://belbi.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?