+/-
Publicerat den

+ Beats by dr. dre, herre Gud va glad jag är att jag fick ett par i födelsedags present, har använt dom flitigt kan jag säga! Så sjukt sköna och grymt ljud, love it!

+ Kärlek, ja... Finns de nått att säga om denna? Älskar känslan när man har fjärilar i magen!!

+ Sommar, älskar de underbara kvällarna i juli när de är 20 grader varmt och man haft en underbar dag i solen men mycket bad, och man äter grillat kött till middag, gärna med vänner!


- Iphone, haha lol vad sjukt detta lät. Självklart älskar jag min iPhone och jag skulle inte klarat mig utan den men de jag tycker är dåligt med de är att de är så ömtåliga. Är man då som mig och är väldigt oförsiktig med sina grejer så går de lätt sönder genom att man tappar de eller liknande. Jag har själv spräckt glaset på min 7 gånger, har även en spricka fram nu och en bak.

- Vintern, usch va jag hatar vintern!! Tycker verkligen inte att det är mysigt överhuvudtaget. Bara äckligt och kallt, tillslut blir de slask också buhuuu! Sommaren är 1000 ggr bättre.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?